1. Oblasti dostave

Isporuka robe se vrši na teritoriji Republike Srbije.

Postoji i mogućnost isporuke robe van zemlje, ali je u tom slučaju neophodno da nas kontaktiratekako bi se dogovorili oko uslova, roka i cene takve isporuke.

2. Rok isporuke

Robu ćemo isporučiti u roku od 2-3 radna dana, a taj rok se može i produžiti u vanrednim situacijama, a zavisno od rada kurirske službe, udaljenosti mesta na koje se isporučuje roba, kao i od toga da li su svi proizvodi iz Vaše porudžbine trenutno na stanju u našem magacinu, o čemu ćete svakako odmah po kreiranju porudžbine biti obavešteni prilikom telefonskog razgovora radi potvrde porudžbine.

NAPOMENA: U slučaju plaćanja putem računa (pravna lica), roba će biti poslata tek nakon što iznos za plaćanje legne na naš bankovni račun, osim ako prethodno nije drugačije dogovoreno.

3. Cena dostave

Za porudžbine čija vrednost premašuje iznos od 5.000 RSD obezbedili smo Vam besplatnu dostavurobe na teritoriji Republike Srbije, odnosno troškove dostave snosi Lombarda H d.o.o.

Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 5.000 RSD, cenu dostave snosi kupac.

Robu šaljemo putem profesionalne kurirske službe “AKS”, a cena dostave se određuje po njihovom zvaničnom cenovniku koji možete pogledati OVDE.

4. Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-18 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket kako bi utvrdili da li postoje neka vidna oštećenja ili ne. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod unutar nje oštećen, odbijte prijem takve pošiljke i odmah nas kontaktirajte. Ukoliko je pošiljka naizgled bez ikakvih oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Vam, ukoliko prva isporuka bude neuspešna, kurir pošalje poruku ili Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i prilikom drugog pokušaja isporuke kurir ne pronađe na adresi koju ste naznačili za dostavu, pošiljka će nam biti vraćena. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.