1. Obaveze i prava kupaca prilikom preuzimanja pošiljke

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju Vas molimo da nas odmah pozovete telefonom na broj 011 356 20 56 kako bi se dogovorili za dalje.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 12 h od trenutka prijema takve pošiljke, pozovete telefonom na broj 011 356 20 56, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj Vaše porudžbine) na adresu info@lombardah.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

2. Povrat robe i novca

Ukoliko se nakon komunikacije i ispitivanja situacije sa nama utvrdi da je roba zaista oštećena i/ili poslata našom ili greškom prevoznika, u razgovoru ćemo dogovoriti način povrata robe i novca.

3. Rok za reklamacije

3.1. Oštećeni dostavni paket / kutija

Obavezni ste da proverite stanje paketa prilikom prijema porudžbine od kurira.

Ukoliko prilikom prijema pošiljke uočite da je kutija značajno fizički oštećena, ne preuzimajte takvu pošiljku jer se u slučaju otvaranja iste odričete prava na naknadnu reklamaciju. Jednostavno odbijte prijem takvog paketa i odmah nas kontaktirajte na broj telefona 011 356 20 56 kako bi se dogovorili za dalje.

3.2. Pogrešno poslata porudžbina, roba sa greškom, i greška na računu

Ukoliko je poslata pogrešna roba, roba koja ima fabričku grešku ili postoji greška u podacima na računu, i želite da izvršite reklamaciju, obavezno je da takvu porudžbinu sa greškom prijavite i to najkasnije 12 sati od trenutka prijema porudžbine.

U slučaju povraćaja pogrešno poslate robe obavezno je istu vratiti u ispravnom. nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju. U suprotnom nećemo primiti paket.

4. Umanjena vrednost robe

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica:

– njegovog / njenog rukovanja robom na način koji nije adekvatan
– preuzimanjem pošiljke / kutije od kurira koja je vidno fizički oštećena